Ile treningów powinienem wykonać w tygodniu?

Aby Twoje ciało było silne i zdrowe, musisz wykonywać odpowiednią ilość treningów. Ale są ludzie, którzy nigdy nie wykonują żadnego treningu, nawet jeśli wiedzą, że jest on konieczny.

Nie sądzę, że można oczekiwać, że będziesz ćwiczyć przez 10 godzin dziennie i uzyskasz wspaniałe ciało. Myślę, że bardzo trudno jest ćwiczyć przez godzinę lub dwie dziennie i uzyskać pożądany efekt. Prawda jest taka, że trzeba ćwiczyć przez minimum 30 minut każdego dnia, aby uzyskać lepsze wyniki.

Ale, są tacy ludzie, którzy ćwiczą przez bardzo krótki czas. Wykonują kilka ćwiczeń rozciągających i skakanek, ale nie robią żadnego treningu siłowego. Są tacy ludzie, którzy myślą, że wystarczy, jeśli tylko wykonają kilka skipów i lekkie rozciąganie.

Ale prawda jest taka, że skakanie nie jest treningiem, jest to raczej przerwa. Skakanie pomoże ci utrzymać ciało, ale nie sprawi, że twoje ciało będzie sprawne.

Jeśli chcesz zbudować mięśnie, to musisz wykonać podnoszenie ciężarów i ćwiczenia cardio. Możesz używać ciężarów i wolnych ciężarów, ale musisz wykonać odpowiedni program podnoszenia ciężarów.

Istnieje kilka podstawowych rzeczy, które trzeba wiedzieć o podnoszenie ciężarów. Musisz zacząć od lekkich ciężarów, a następnie powoli przejść do cięższych.

Podnoszenie ciężarów to świetny sposób na spalanie kalorii i sprawi, że otrzymasz zdrowe ciało. Ale, trzeba wybrać odpowiednie ćwiczenia podnoszenia ciężarów. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z podnoszenia ciężarów, a następnie można zrobić to z pomocą trenera.

Cardio jest najlepszym sposobem, aby schudnąć, a także pomaga uzyskać zdrowe i sprawne ciało. Możesz uprawiać bieganie, jogging i chodzenie. Ale, trzeba uruchomić w linii prostej, aby upewnić się, że otrzymasz pożądany wynik.

Możesz to zrobić na 2 do 3 mil, ale możesz zrobić dłuższy dystans. Sugerowałbym, że możesz zrobić półmaraton lub nawet pełny maraton, jeśli jesteś na to gotowy.

Najważniejszą rzeczą, o której musisz pamiętać, jest upewnienie się, że wykonujesz odpowiednią ilość treningu dla swojego ciała. Jeśli nie uzyskujesz pożądanego rezultatu, to musisz zmienić swój trening.

Wnioski:

Podsumowując, ilość treningu, który musisz wykonać zależy od typu Twojego ciała. Jeśli twoje ciało jest wykonane z ciężkich tkanek i mięśni, to trzeba zrobić więcej podnoszenia ciężarów, aby twoje ciało pasuje.

Jeśli masz chude ciało, to musisz zrobić cardio, aby spalić kalorie i uzyskać zdrowe ciało.

Więc pytanie brzmi, co jest najlepszym sposobem na trening.