Top 12 Best Pilates Ćwiczenia, aby uzyskać płaski brzuch

Jeśli chodzi o nasze ciało, ludzkie ciało zostało skonstruowane w taki sposób, że musi zachować równowagę między swoimi mięśniami, kośćmi i organami. Jeśli nie utrzymamy odpowiedniej równowagi to skończymy z otyłością, problemami ze stawami i wieloma innymi problemami zdrowotnymi.

Większość ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że jeśli nie mamy żadnych ćwiczeń, to nie unikniemy przytycia. Kiedy mówimy o płaskim brzuchu, wtedy oznacza to, że nie mamy żadnych dodatkowych tłuszczów w naszym ciele.

Jeśli chcesz uzyskać płaski brzuch, to powinieneś praktykować odpowiednią dietę i wykonywać regularne ćwiczenia. Jednak należy być ostrożnym przy wyborze odpowiedniego programu ćwiczeń. Ponieważ większość ludzi nie wie, które ćwiczenia są dobre dla ich ciała.

W tym artykule podzielę się niektórymi z najlepszych ćwiczeń pilates dla płaskiego brzucha. Tak więc, sprawdźmy szczegóły.

12 najlepszych ćwiczeń pilates, aby uzyskać płaski brzuch

1. Deska

Plank jest jednym z najbardziej podstawowych ćwiczeń, ale nie jest to tylko podstawowe ćwiczenie, pomoże Ci tonować abs, biodra i ramiona.

2. Boczna deska

Jest to najlepsze ćwiczenie dla ramion i pomoże Ci wzmocnić mięśnie ramion i barków.

3. Pushup

Jeśli nie wiesz jak wykonać pompkę, to jest to najlepsze ćwiczenie dla Ciebie. Pomoże Ci to wzmocnić mięśnie klatki piersiowej i triceps.

4. Mostek

Jest to świetne ćwiczenie, które pomoże Ci tonować rdzeń i mięśnie brzucha.

5. Side Plank

Jest to świetne ćwiczenie na wzmocnienie mięśni dolnej części pleców.

6. Rosyjski skręt

Pomoże Ci tonować górną i dolną część pleców.

7. Skręt w pozycji siedzącej

Jest to świetne ćwiczenie dla rdzenia i mięśni pleców.

8. Single Leg Deadlift

Jest to jedno z najlepszych ćwiczeń pilates dla abs i pomoże Ci wzmocnić mięśnie bioder i nóg.

9. Reclined Big Lift

Pomoże Ci zbudować mięśnie w klatce piersiowej, brzuchu i ramionach.

10. Low Lunge

Jest to zaawansowane ćwiczenie i pomoże Ci wzmocnić mięśnie nóg oraz mięśnie bioder i ud.

11. Unoszenie nóg w leżeniu bocznym

Jest to świetne ćwiczenie, które pomoże Ci wzmocnić mięśnie abs i dolnej części pleców.

12. Podnoszenie nóg

To pomoże Ci wzmocnić mięśnie ud i mięśnie czworogłowe.

Wnioski:

W tym artykule podałem niektóre z najlepszych ćwiczeń pilates dla płaskiego brzucha. Jeśli zastosowałeś się do wszystkich wskazówek wymienionych powyżej, to możesz powiedzieć, że masz płaski brzuch.