Trening siłowy w domu z hantlami

Hantle są uważane za najbardziej efektywne narzędzie do podnoszenia ciężarów, ponieważ daje więcej mocy mięśniom w porównaniu do maszyn. Istnieje wiele korzyści z pracy z hantlami, które obejmują:

Zapewnia ci dobry ton mięśni

Poprawia ogólny stan zdrowia

Zmniejsza ryzyko urazów

Możesz ćwiczyć w dowolnym miejscu i czasie

Jest bardzo łatwy w użyciu

Nie potrzebujesz żadnego specjalnego sprzętu

Hantle są najbardziej przydatnymi narzędziami, jeśli planujesz uzyskać dopasowanie bez wydawania zbyt wielu pieniędzy. Tak więc, tutaj zamierzam podzielić się z Tobą najbardziej skutecznymi domowymi ćwiczeniami z hantlami, które pomogą Ci uzyskać najlepsze efekty treningu.

Push Ups z ciężarkami

Jeśli nie masz hantli w domu to jest to jedno z najlepszych ćwiczeń dla początkujących. Musisz umieścić hantle na płaskiej powierzchni, a następnie przytrzymać je obiema rękami i podnieść je do góry, aż ramiona będą w pełni rozciągnięte.

Po tym, opuścić ciężary powoli i powtórzyć ruch przez 6 do 8 razy.

Incline Dumbbell Curls

Te ćwiczenia są najlepsze dla górnej części ciała. Są one również znane jako loki odwrotne lub odwrotne rozszerzenie. W tym ćwiczeniu musisz trzymać hantle obiema rękami i musisz trzymać dłonie skierowane do góry.

Następnie należy podnieść ciężarki z łokciami zgiętymi pod kątem 90 stopni i powoli opuścić je z powrotem do pozycji wyjściowej.

Wykonuj te trzy ćwiczenia codziennie, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Wypady z obciążeniem

To ćwiczenie jest najlepsze dla Twoich nóg i rdzenia. Jest ono również znane jako step ups. Hantle mogą być używane w tym ćwiczeniu, jak również.

Aby rozpocząć ćwiczenie, musisz trzymać hantle obiema rękami i stanąć na miejscu.

Następnie należy podnieść ciężarki i wykonać nogami krok do przodu i do tyłu. Dzięki temu ruchowi wzmocnisz swoje ścięgna i pośladki.

Wnioski:

Są to najlepsze ćwiczenia na hantle, które możesz wykonywać w domu. Te ćwiczenia sprawią, że staniesz się sprawny w krótkim czasie. Spróbuj tych ćwiczeń codziennie, aby uzyskać najlepsze efekty treningu.