Jak przygotować szybki obiad w 30 minut lub mniej

Jeśli chodzi o gotowanie, wiele osób woli gotować pyszne posiłki, ale nie lubią spędzać dużo czasu. Oni po prostu nie chcą spędzać godzin i godzin na ich kuchni, aby przygotować posiłek. Wiele osób jest zajętych w swoim życiu zawodowym, więc nie są w stanie cieszyć się czasem rodzinnym z powodu ich napiętych harmonogramów. To jest, gdzie szybkie i łatwe obiady przyjdzie do obrazu.

Większość rodzin ma dużo zajętych harmonogramów i jedyny czas, jaki mają to czas kolacji. Dlatego starają się znaleźć szybkie i łatwe przepisy obiadowe, które pomogą im zaoszczędzić czas i energię.

Oto najlepsze szybkie i łatwe przepisy na obiad, które pomogą Ci ugotować pyszny posiłek w 30 minut lub mniej:

1. Kurczak i warzywna kheema

Jest to bardzo prosty, ale pyszny przepis, który można przygotować w jiffy. Po prostu postępuj zgodnie z podanym przepisem i ciesz się swoją kolacją.

Składniki:

– 1/2 piersi z kurczaka

– 2 średnie ziemniaki

– 1 łyżeczka czerwonego chilly w proszku

– 1 łyżeczka kolendry w proszku

– 1 łyżeczka garam masala

– 2 łyżki oleju

– Sól według smaku

– Posiekana cebula

– Posiekane pomidory

Sposób przygotowania:

Pierś z kurczaka pokroić na kawałki.

Obierz ziemniaki i posiekaj je na małe kawałki.

Wymieszaj posiekanego kurczaka z rozgniecioną kolendrą i proszkiem chili.

Rozgrzej olej na patelni i smaż kurczaka i ziemniaka przez 5 do 6 minut.

Następnie dodaj do niego posiekaną cebulę i pomidory i gotuj przez kolejne 5 do 6 minut.

Dodać sól i garam masala i dobrze wymieszać.

Gotuj przez kolejne 3 do 5 minut i podawaj na gorąco.

Wnioski:

Jest to jeden z najlepszych szybkich i łatwych obiadów, których przygotowanie zajmie tylko 30 minut. Smakuje wyśmienicie i jest pożywnym daniem. Możesz dodać do tego przepisu dowolne warzywa, takie jak fasola, kalafior lub marchew, a stanie się on pysznym i zdrowym daniem.

2. Pomidor i veg kheema

Jest to jeden z najprostszych i szybkich przepisów na obiad, którego przygotowanie zajmie tylko 30 minut.

Składniki:

– 1 łyżeczka oleju

– 2 łyżki stołowe kolendra w proszku

– 1 łyżka stołowa pasta imbirowo-czosnkowa

– 1 łyżka czerwonego chilly w proszku

– 1 filiżanka przecieru pomidorowego

– 1/4 szklanki mąki gramowej

– 1/4 szklanki wody

– Sól według smaku

– 2 łyżki stołowe posiekanych liści kolendry

– Posiekane zielone chilli

– 1 łyżka soku z cytryny

Sposób przygotowania:

Wymieszaj wszystkie składniki oprócz liści kolendry i zielonej chilli i odłóż na bok.

Dodaj wodę do pozostałych składników i mieszaj je, aż powstanie gładkie ciasto.

Rozgrzej patelnię i wlej na nią niewielką ilość oleju.

Dodaj ciasto na gorącą patelnię i rozprowadź je.

Teraz posyp posiekane liście kolendry i zielone chilli na nim i gotować dla