8 niezbędnych ćwiczeń z hantlami, które szybko spalą tłuszcz

Hantle są prawdopodobnie jednym z najczęściej używanych urządzeń do podnoszenia ciężarów dla mężczyzn i kobiet. Są one łatwe w użyciu i nie wymagają dużo miejsca. Przy regularnych treningach można łatwo spalić tłuszcz i uzyskać stonowane mięśnie z hantlami. Oto lista 8 istotnych ćwiczeń z hantlami, które pomogą ci uzyskać zgrane ciało w krótkim czasie.

1. Hantle Curls

Loki hantli są jednym z najbardziej popularnych i łatwych do wykonania treningów. Możesz je wykonywać z ciężarkami lub bez nich. To ćwiczenie sprawi, że twoje plecy będą wyglądały jak u sportowca.

2. Wyciskanie hantli

Wyciskanie hantli to idealny sposób na zwiększenie grubości twoich bicepsów. Są to idealne ćwiczenia dla tych, którzy chcą zwiększyć swoją siłę.

3. Rzędy hantli

Jest to jedno z najłatwiejszych i najbardziej efektywnych ćwiczeń z hantlami. Musisz wykonać to ćwiczenie trzymając hantle w dłoniach. Pomoże Ci ono zbudować silne ramiona.

4. Rozciąganie hantli na triceps

Rozszerzenia tricepsów z hantlami to jeden z najlepszych sposobów na ukierunkowanie tricepsów i pomoc w budowaniu mięśni.

5. Hantle Lunges

Wypady są jednym z najlepszych ćwiczeń, aby uzyskać silny tyłek i zdefiniowany obszar brzucha.

6. Hantle Front Squats

Jest to jedno z najbardziej skutecznych ćwiczeń z hantlami dla twojego dolnego ciała. Możesz go używać do przysiadów, wypady i step ups.

7. Dumbbell Side Lifts

Jest to jedno z najlepszych ćwiczeń, aby celować w mięśnie boczne i mięśnie ramion.

8. Hantle Hammer Curls

Jest to jedno z najłatwiejszych ćwiczeń na hantle. Jest to najlepsze ćwiczenie, aby uzyskać stonowany obszar bicepsa.

Wnioski:

Mam nadzieję, że podobał Ci się ten post o 8 istotnych ćwiczeniach na hantle, które szybko spalą tłuszcz. Jeśli walczysz, aby znaleźć odpowiednią rutynę treningową to możesz sprawdzić mój poprzedni artykuł o tym, jak uzyskać zgrane ciało w 7 dni.